
Praktisk info
Dynamicweb kundedag vil i år holdes på Hotel Continental. Nedenfor kan du finne all den praktiske informasjonen du trenger rundt gjennomføringen av denne dagen.

Får vi presentasjonene tilsendt etter kundedagen?
JA! Vi sender en kopi av alle presentasjoner til den e-posten du har meldt deg på med.
📣 GENERELT OM KUNDEDAGEN
Dynamicweb kundedag er en dag for alle eksisterende og nye Dynamicweb-kunder. Dagen holdes for at kundene skal kunne holde seg oppdatert på de nyeste funksjonene, samt stille spørsmål og sparre med andre Dynamicweb-kunder og -partnere.
📅 TID
Tirsdag 28. September klokken 08:30
📍STED
Hotel Continental
Stortingsgata 24
0117 Oslo
🚃 ANKOMST
Hotel Continental ligger sentralt ved Nationaltheateret og er lett å komme seg til. Både t-bane, buss, tog og trikk går til Nationaltheateret. Derfra tar det 2 minutter å gå til hotellet.
🚗 PARKERING
Hotel Continental har noen parkeringsplasser som koster kr. 700 per døgn. Her gjelder førstemann-til-mølla prinsipp, så vær raskt ute å informer hotellet om du ønsker å reservere en parkeringsplass denne dagen. Vika parkeringshus er også et godt alternativ.
💸 PRIS
Kundedagen er gratis, men påmelding er bindende. Dersom du melder deg på og ikke deltar, vil du bli fakturert for et beløp på kr. 1.000.
🥐 MAT
Det blir servert frukt og bakevarer i pausene, samt en god lunsj. Mineralvann, vann, kaffe og te vil være tilgjengelig gjennom hele dagen.
🛑 ALLERIGER
Dersom du har noen allergier vi må ta hensyn til i mat og drikkevarer er det fint om du informerer om dette i påmeldingsskjema.
💻 HVA SKJER ETTER AT JEG HAR MELDT MEG PÅ?
Etter at du har meldt deg på vil du motta en bekreftelse på e-posten du meldte deg på med. Husk å sjekke spam-filteret ditt.
✔️ HVORDAN VIL KUNDEDAGEN BLI GJENNOMFØRT?
Kundedagen holdes som en konferanse. Dt vil være pauser mellom foredragene.